Onder Trailer AGRICULTURE LOWBED SEMI-TRAILER semirremolque de cama baja nuevo




















































Si decide comprar maquinaria a un precio inferior, póngase en contacto con el verdadero vendedor. Recopile toda la información que le sea posible sobre el propietario de la maquinaria. Una forma de engaño es presentarse como empresa. En caso de sospecha, infórmenos mediante el formulario de comentarios y sugerencias para que lo comprobemos.
Antes de confirmar una compra, revise detenidamente varias ofertas de venta para ver cuál es el precio medio del equipo elegido. Si el precio de la oferta que le interesa es mucho menor que el de ofertas similares, piénselo dos veces. Una diferencia de precio significativa puede conllevar a defectos ocultos o a un intento de fraude por parte del vendedor.
No compre productos cuyo precio diste mucho del precio medio de equipos similares.
No acepte compromisos dudosos o mercancías con prepago. Si no lo tiene claro, no dude en solicitar aclaraciones, pida fotos adicionales y documentos del equipo, compruebe la autenticidad de los mismos y pregunte todo lo necesario.
Esta es la forma más habitual de fraude. Ciertos vendedores pueden requerir una cantidad del pago por adelantado en concepto de «reserva» de su compra. Así, los estafadores perciben grandes cantidades de dinero y después desaparecen sin dejar huella.
- Transferencia de prepago a la tarjeta
- No realice un pago por adelantado sin documentación que confirme el proceso de transferencia de dinero, si durante la comunicación con el vendedor ha surgido alguna duda.
- Transferencia a una cuenta «fiduciaria»
- Dicha solicitud debe alarmarle, ya que en la mayoría de los casos se trata de fraudes.
- Transferencia a una cuenta de una empresa con un nombre similar
- Tenga cuidado, ya que los estafadores pueden ocultarse tras la identidad de empresas reconocidas, realizando modificaciones mínimas en su nombre. No transfiera dinero si tiene dudas sobre el nombre de la empresa.
- Sustitución de sus propios datos en la factura de una empresa real
- Antes de realizar una transferencia, asegúrese de que los datos especificados sean correctos y que aludan a la empresa en cuestión.
Contactos del vendedor





























Önder Trailer designs and manufactures high-performance lowbed semi-trailers specifically engineered for the safe and efficient transport of heavy and oversized agricultural machinery — including combine harvesters, tractors, sprayers, balers, silos, and more.
Our agricultural lowbed trailers are available in configurations up to 4 axles and support gross vehicle capacities of up to 44 tons, offering optimal flexibility for farms, cooperatives, and contractors moving large-scale equipment across varying terrains and distances.
Key Specifications & Features:
Axle configuration: 2 to 4 axles (mechanical or air suspension)
GVW capacity: Up to 44,000 kg
Low loading height for safe machinery transport
Optional extendable chassis for longer agricultural units
Self-steering axles available for tight maneuvering
Hydraulic ramps / manual ramps for smooth loading and unloading
Custom deck lengths and widths available upon request
Why Choose Önder Trailer?
Located in the Konya Industrial Zone, we operate a 5,000 m² facility (3,000 m² enclosed) dedicated to the production of lowbed and heavy-duty transport trailers. As a direct manufacturer, we offer:
Tailor-made trailer solutions
Competitive ex-works pricing
International shipping support
After-sales and spare parts availability
Whether you're transporting modern agricultural equipment or traditional machinery, Önder Trailer provides robust, road-compliant, and field-proven trailer solutions — built to work as hard as you do.
Contact us today for technical documentation, detailed offers, and lead times.
TECHNICAL SPECIFICATIONS — Agricultural Lowbed Semi-Trailer (Up to 4 Axles / 44 Tons GVW)
Dimensions:
Loading platform height (unloaded): 1,360 mm
Loading platform length (including beaver tail): 9,300 mm
Total length: 13,600 mm
Total width: 2,550 mm + 2 × 8-side extension flags (250 mm + 250 mm)
Rear ramp length: 2,700 mm
Rear ramp width: 900 mm
Capacity & Weight:
Axle group technical capacity: 24,000 kg
King pin technical capacity: 20,000 kg
Gross vehicle weight (GVW): 44,000 kg
Empty weight: 8,000 kg
Permissible payload: 23,000 kg
Technical payload capacity: 44,000 kg
Chassis
Heavy-duty, extra durable I-beam chassis made from high tensile steel ST52.3 A, welded with automatic submerged-arc welding.
Main chassis:
Top flange: 20 mm thickness, 150 mm width
Middle web: 10 mm thickness, 500 mm height
Bottom flange: 20 mm thickness, 150 mm width
Cross members: 200 mm and 160 mm height NPI profile
Side chassis: 260 mm, made of ST52 steel
Axles
Optional Turkish brand axles, available in 2, 3, or 4 axles configurations
Axle capacity: 12 tons per axle
Suspension
Air suspension system for optimal ride and load distribution
Brake System
Two-line air brake system acting on all wheels
Brake chambers:
2 axles equipped with T 30/30 emergency brake chambers
2 axles equipped with T 30 service brake chambers
Electrical System
2 × 6-pin sockets, 24V
Lighting according to SAE standards, including:
Rear stop lamps
Side marker lamps
Brake safety warning lamps
Signal lights at the rear
2 tail and stop combined lamps (red)
2 turn signal combined lamps (orange)
1 license plate lamp (white)
Tires
Size: 243/70 R17.5
Landing Gear
Front jack feet are telescopic, parallel working, double-speed jointed with wide shoes
Static capacity: 50 tons
Dynamic capacity: 25 tons
Models: OMS or GOS type
Rear Ramp
Hydraulic operated rear ramps with electro pump
Remote control via cable push-button
Dimensions: 2,700 mm length × 900 mm width
Accessories
2 × 7-bolt type lashing rings
2 × wheel chocks with holders
2 × 6-side extension flags (300 mm + 300 mm)
2 × tool boxes
1 × spare wheel carrier with one tire